Hade den bästa

Hade finaste killen i mina armar, vi var gjorda för varandra, alla sa det, vi vart tillsammans, sen kom det en annan kille emellan alla sa att den killen som kom emellan var ett riktigt svin, Asså på riktigt. inget att ha. att han höll på med alla, men nånting inom mig sa att alla är värda en ny chans, vi började få kontakt, det kändes som att han var den rätta då. under tiden hade jag ju min pojkvän, den här andra killen sa att jag skulle göra slut med min pojkvän, dum som jag var lyssnade jag och ångrar det än idag.. Det visade sig efter någon månad att alla hade rätt om den här ”nya” killen! (har inte berättar för någon att det var han som fick mig att göra slut med han som betydde världen för mig).. Veckor gick och jag vart vän med mitt ex , båda var överens om att de fortfarande var vi, så vi gav det en ny chans, vi han aldrig bli tillsammans förena det kom en ny kille, något helt nytt in i bilden, inga fördommar från något håll om den grabben , han kändes perfekt alltså verkligen bäst, jag förklarade för mitt ex och vad vi trodde inan pojkvän , att jag nog gillade en annan , men misstaget där var att jag inte alls var säker! Jag sa till den då ”nya” killen att jag gillade han och det visade sig att han kände detsamma! Dagar gick och jag insåg mitt misstag!! Nu idag har jag inte kontakt med någon av dem pga min dumhet!!!
rädd för kärleken eller rädd för att bli sårad?

20120705-234154.jpg

Om bellasofie

Hej, kul att just du kikade in på min blogg. Jag är en tjej på 15 år som lever livet dag för dag. Jag rider ute på färingsö utanför Stockholm på min "hyr ponny" Ikaros. Följ bloggen och läs om min vardag, med videobloggar massa bilder och texter.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

