Kollat 3 filmer

suttit och kollat på 3 filmer nu, och shit vad bra, svenska ganska så gamla filmer,

  • I rymden finns inga känslor.
  • Hip hip hora.
  • Älska mig.

Den sista filmen borde alla se!!! började på riktigt gråta 5-6 gånger så jäkla bra, den får en verkligen att tänka på hur man ska behanaldla människor, och att tänka på vad man säger , att det kan såra fast man inte menade de det så!!! Jag rekoenderar den till alla

Image

 

 

Om bellasofie

Hej, kul att just du kikade in på min blogg. Jag är en tjej på 15 år som lever livet dag för dag. Jag rider ute på färingsö utanför Stockholm på min "hyr ponny" Ikaros. Följ bloggen och läs om min vardag, med videobloggar massa bilder och texter.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

