Finns en person jag gått igenom så sjukt mycket med!

Vi lärde känna varandra och vart genast bästa kompisar! Vi vart svartsjuka på varandra.. Bråkade, grät , snackade skit om varandra.. Vi sa att vi hatade varandra och allt gick som i en våg! Upp och ner hit och dit! Vi var vänner vi vart ovänner , som i ett jävla flipperspel! Vi åkte till Trysil och väckte starkaste och sjukaste minnena! Vi åkte dit ett år senare och jag bröt armen något vi skrattar åt idag! Riktigt klumpigt! Jag fick åka scooterr och kvar satt hon där i backen helt ensam med sin hyrda sowboard ingen av oss visste hur man åkte vi var riktigt retards! Tiden gick och vi båda vart mognare vi började umgås mer och mer! En kväll ingen av oss lär glömma är ”den ” fredagen då allt hände!! Så sjukt kul nu i efterhand! Vi åkte på the wave vi räknade ner dagar nästan ett år inan och vi var så sjukt taggade och dagen då det var.. Ni skulle sätt oss.. Satt hemma hos mig och fixade och skakade av glädje! Vi kom dit och hade så sjukt jävla kul .. Asså hon och jag… Shit!! Sen nu sitter vi och skickar naken bilder till varandra att ens komma på iden.. Sen försökt årens fram värsta svartsjukesramat men ångrade oss nu i sista stund!!
Shit vad jag älskar dig Josefin Schlossar!!! Saknar dig så jävla mycket !!!

20120730-235633.jpg

Om bellasofie

Hej, kul att just du kikade in på min blogg. Jag är en tjej på 15 år som lever livet dag för dag. Jag rider ute på färingsö utanför Stockholm på min "hyr ponny" Ikaros. Följ bloggen och läs om min vardag, med videobloggar massa bilder och texter.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

