Kan folk lära sig

Att man kan ha egna åsikter om saker! Man får tycka olika .. Du måste inte tycka precis som din kompis? So what om han/ hon säger att du har fel.. Asså på riktigt det är bara ord dem bits inte och just dem orden skadar dig inte! Våga stå upp för dig själv förfan! Skyller du på dåligt självförtroende? Tro mig alla har det, alla är osäkra på sig själva på ett eller annat sätt!! Ingen ska kunna komma och ändra på det! Håll huvudet högt och gå vidare! Visa inte att du bryr dig om kommentarer från folk hit och dit , svälj det med stolthet och bara le!

Tro mig du kommer komma så mycket längre med det!

20120731-011637.jpg

20120731-011704.jpg
Lägger ut en bild i bh, vad ska folket göra lixom??

Jaja Sovgått iallafall

Om bellasofie

Hej, kul att just du kikade in på min blogg. Jag är en tjej på 15 år som lever livet dag för dag. Jag rider ute på färingsö utanför Stockholm på min "hyr ponny" Ikaros. Följ bloggen och läs om min vardag, med videobloggar massa bilder och texter.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

