Det fanns stunder då jag inte ville finnas nå mer, så fort man klättra upp så fucking trilla man ner!

Hoppar över det här med kärlek nu, för ALLA vet inom sig att det finns ett slut, och då mår du sämre än sämst!! Så varför bli kär?? Inget man bestämmer över själv! Men nu ska iallafall jag ta avstånd från ”kärlek” ! Har ändå alla fina killkompisar som stannar där.. Som kompisar!! Vet att jag sagt så här förut!! Men nu är det på riktigt !!! Vet ändå inom mig att om minst en månad börjar allt från början!! Ska försöka nu! Satsa på hästarna och skolan!!

20120814-100621.jpg

Om bellasofie

Hej, kul att just du kikade in på min blogg. Jag är en tjej på 15 år som lever livet dag för dag. Jag rider ute på färingsö utanför Stockholm på min "hyr ponny" Ikaros. Följ bloggen och läs om min vardag, med videobloggar massa bilder och texter.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

