Dagen

Började med att jag vaknade och satte mig på bussen efter mycket om och men! Sen mötte jag Zebbe i Ekerö c och käkade! Sen åkte vi hem till haaaan! Chillade lite lagom sådäraaa! Sen skulle han på träning .. Så jag gick och träffade sofia , Jossan , Emelie och Anna! Mycket kul! Sen åkte jag vidare till Emma och körde på en spontanare och drog in till grönan för att kolla på Norlie & kkv! Vi han se 2 låtar👎 typiskt oss! Så vi åkte sen hemmet och nu ligger jag här i min gal1 mysiga säng!

20120820-223106.jpg
Vi tänkte ta den.. Fast ändå inte

Om bellasofie

Hej, kul att just du kikade in på min blogg. Jag är en tjej på 15 år som lever livet dag för dag. Jag rider ute på färingsö utanför Stockholm på min "hyr ponny" Ikaros. Följ bloggen och läs om min vardag, med videobloggar massa bilder och texter.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

