Måste få detta sagt.

Folk. Folk visar ingen respekt för nån annan än sig själva? Menar inte alla. Men väldigt, väldigt många. Folk kläcker ur sig saker. Folk spottar ut kommentarer innan dem själva ens tänkt på vad dem själva sagt. När du sagt något , då är det försent, det som är sagt är sagt och de kan inte tas tillbaka. Även ifall du säger ” jag skojja bara” så har du ändå sagt det, det finns alltid jag menar ALLTID sanning i det man säger oavsett vad du säger efter. Blir så sjukt trött. Menar inte att jag är bäst och aldrig säger något dumt, men skillnaden är att jag försöker, jag tänker först och pratar sen, jag jobbar iaf på det. Ingen är värd att bli spottad på , för alla tar ju åt sig på ett eller annat sätt, oavsett om den visar det eller inte. Saker du säger kan skada den personen du sagt det till så hårt. Är trött på hur folk kastar ut sig ord, och säger saker de inte ens har att göra med! Seriöst man behöver inte säga precis som man tycker och tänker. Mycket bättre om du bara håller käften och ler. Nu är det slut på det här. Slut på att ta emot massa skit och inte visa hur mycket jag faktiskt tar åt mig.

Nu har jag fått det sagt, hoppas att många som läser detta tar åt sig jävligt mycket.

20120821-223538.jpg
Med kärlek Bella

Om bellasofie

Hej, kul att just du kikade in på min blogg. Jag är en tjej på 15 år som lever livet dag för dag. Jag rider ute på färingsö utanför Stockholm på min "hyr ponny" Ikaros. Följ bloggen och läs om min vardag, med videobloggar massa bilder och texter.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

