Människor på denna jord

Att killar nu gått så långt.. Dem försöker få varandra avundsjuka.. Sina närmaste kill kompisar ledsna, sårade.. Dem säger saker dem inte menar framför sina kill kompisar för att värka coola.. Asså va? Sen när fick du ”respekt” av att ljuga hitta på saker och säga saker de inte ens mena.. Allt för att det finns 1 tjej! Alla ska ”hålla” på med henne , inte för att det gillar henne eller för att hon är snyggare, snällare, bättre! Nej utan bara för att hålla på med henne! Så att de sen kan gå till sina kompisar och berätta vad hon sagt till dem osv, för att få varandra svartsjuka! Och du ska alltid vara värst! Har aldrig sett det så här förut! Men nu när det är JAG som är den utsatta. Asså på riktigt ?! Vad är det för värld vi lever i? Har sagt det förut och säger det igen! Lägger killar bakom mig nu! Nu är det stallet och skolan som gäller!

20120830-200008.jpg

Om bellasofie

Hej, kul att just du kikade in på min blogg. Jag är en tjej på 15 år som lever livet dag för dag. Jag rider ute på färingsö utanför Stockholm på min "hyr ponny" Ikaros. Följ bloggen och läs om min vardag, med videobloggar massa bilder och texter.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

