Gårdagens rumpa! Oj vurpa mena jag

Hej jag heter bella och är 15 år och 4 månader, jag har aldrig varit en tjejig tjej, därför har jag varken ägt eller gått i ett par klackskor, men en dag fyllde min kompis år och snäll som jag är offrade jag mig att kasta bort min klacksko oskuld, jag lånade ett par klackar av en annan kompis , dem var sjukt höga! Jag gick barfota till bussen efter jag vrickat min höger fot 3 gånger på 2 meter. Satte mig på bussen och åkte in mot brommaplan , där självaste födelsedags barnet och massa andra väntade , jag stapplade av bussen och hälsade på alla. Tog tag i min käraste vän Josefin och började gå mot tunnelbanan, jag sa dem gyllene orden
-jag har aldrig gått i klackar, jag kommer säkert raml…
Och baaaaam fall jag frAmmot mitt på brommaplan ..

HahahaHAHAHAF jag orkar inte fittfan vad ont det gjorde!!!

20121014-190606.jpg

20121014-190610.jpg

20121014-190617.jpg

Om bellasofie

Hej, kul att just du kikade in på min blogg. Jag är en tjej på 15 år som lever livet dag för dag. Jag rider ute på färingsö utanför Stockholm på min "hyr ponny" Ikaros. Följ bloggen och läs om min vardag, med videobloggar massa bilder och texter.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

